Jdi na obsah Jdi na menu

Proč nemůže být superstrategie ministra Bárty úspěšná

Hned v úvodu si dovolím odpovědět, proč nemůže být dopravní superstrategie úspěšná. Není v ní totiž zmínka, že  se vše bude organizovat podle předem jasného a transparentního systému. Tak se bude opět více stavět tam, kde bude větší lobby a ne tam, kde to je nejvíce potřebné. Pan ministr říká, že chce stavět především obchvaty měst a obcí, za což ho mnozí pochválí, ale neříká, podle jakých pravidel se stavby budou hodnotit a vybírat. Stejně tak to platí o veřejné dopravě, údržbě silnic atd. Většina poslanců si nenechá vzít rozhodovací vliv a moc, protože by se bez jasných pravidel cítili zbyteční. 

V příloze si Vám dovoluji předložit jednoduchý a krátký text, snad pochopitelný i pro laika na dopravu.

Miroslav Jaroš, bývalí radní pro dopravu Plzeňského kraje

 

Poznámky ing. Jaroše k superstrategii

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Od kdy

(K.J.P., 21. 5. 2011 21:07)

dopravní laik, ke všemu ještě "bývalí"!!!!???? , předkládá jednoduché a krátké texty laikům dopravním?