Proč nemůže být superstrategie ministra Bárty úspěšná
Hned v úvodu si dovolím odpovědět, proč nemůže být dopravní superstrategie úspěšná. Není v ní totiž zmínka, že se vše bude organizovat podle předem jasného a transparentního systému. Tak se bude opět více stavět tam, kde bude větší lobby a ne tam, kde to je nejvíce potřebné. Pan ministr říká, že chce stavět především obchvaty měst a obcí, za což ho mnozí pochválí, ale neříká, podle jakých pravidel se stavby budou hodnotit a vybírat. Stejně tak to platí o veřejné dopravě, údržbě silnic atd. Většina poslanců si nenechá vzít rozhodovací vliv a moc, protože by se bez jasných pravidel cítili zbyteční.
V příloze si Vám dovoluji předložit jednoduchý a krátký text, snad pochopitelný i pro laika na dopravu. Miroslav Jaroš, bývalí radní pro dopravu Plzeňského kraje
Poznámky ing. Jaroše k superstrategii
Komentáře
Přehled komentářů
dopravní laik, ke všemu ještě "bývalí"!!!!???? , předkládá jednoduché a krátké texty laikům dopravním?
Od kdy
(K.J.P., 21. 5. 2011 21:07)